HR marketing ve firmě Přerost a Švorc - auto, s.r.o

Název práce: HR marketing ve firmě Přerost a Švorc - auto, s.r.o
Autor(ka) práce: Kamírová, Leona Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Palíšková, Marcela
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá tématem HR marketing ve firmě Přerost a Švorc – auto, s.r.o., především interním personálním marketingem. Cílem práce je posoudit, zda podnik používá správné nástroje personálního marketingu a vznést doporučení k jejich zlepšení. Dále identifikovat silné a slabé stránky v této oblasti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První částí je teoretická část, ve které je provedena literární rešerše k tématu personální marketing, ale také k tématu řízení lidských zdrojů, employer brandingu a motivace. V praktické části jsou nejprve popsány všechny použité metody a následně je představena společnost Přerost a Švorc – auto, s.r.o., včetně současné situace ohledně interního personálního marketingu ve společnosti. Dále jsou v práci interpretovány výsledky výzkumného šetření a vznesena doporučení pro zlepšení situace, která jsou zároveň přínosem této bakalářské práce.
Klíčová slova: lidské zdroje; HR marketing; vnitřní personální marketing; motivace zaměstnanců ; značka zaměstnavatele; adaptace; personální oddělení
Název práce: HR marketing in Přerost a Švorc - auto, s.r.o
Autor(ka) práce: Kamírová, Leona Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Palíšková, Marcela
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with HR marketing in the company Přerost a Švorc - auto, s.r.o., especially internal HR marketing. The aim of the thesis is to assess whether the company uses the right HR marketing tools and to make recommendations for their improvement. Furthermore, to identify the strengths and weaknesses in this area. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part is the theoretical part, in which a literature search is conducted on the topic of personnel marketing, but also on the topic of human resource management, employer branding and motivation. In the practical part, all the methods used are first described and then the company Přerost a Švorc - auto, s.r.o. is introduced, including the current situation regarding internal HR marketing in the company. Furthermore, the results of the research investigation are interpreted and recommendations for improving the situation are made, which are also the contribution of this bachelor thesis.
Klíčová slova: internal HR marketing; employee motivation; adaptation; HR marketing; human resources; employer brand; HR department

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2023
Datum podání práce: 12. 5. 2023
Datum obhajoby: 13. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83375/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: