Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima

Název práce: Vliv komunikace v prostředí sociálních sítích na vnímání společnosti FTV Prima
Autor(ka) práce: Klímová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Jelenová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace v prostředí sociálních sítí na vnímání společnosti FTV Prima. Cílem je identifikovat silné a slabé stránky komunikace společnosti na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje zejména charakteristice marketingové komunikace, sociálním sítím a televiznímu trhu. Praktická část je zaměřena na společnost FTV Prima a její marketingovou komunikaci v čele se sociálními sítěmi. Vliv komunikace byl zkoumán pomocí primárních dat sesbíraných prostřednictvím dotazníkového šetření. Výzkum je doplněn o sekundární data získaná z výzkumu MML-TGI a strukturovaného rozhovoru s vedoucí oddělení sociálních sítí FTV Prima. Na základě všech analýz je stanoven vliv komunikace v prostředí sociálních sítí na vnímání společnosti FTV Prima a jsou zde formulována doporučení pro efektivnější komunikaci.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Sociální sítě; Online marketing; Televizní trh; FTV Prima
Název práce: The Impact of Social Media Communication on the Perception of FTV Prima
Autor(ka) práce: Klímová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Jelenová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the influence of communication in the social networking environment on the perception of FTV Prima. The goal of this thesis is to identify the strengths and weaknesses of the company’s communication on social networks. The theoretical part focuses mainly on the characteristics of marketing communication, social networks and the television market. The practical part concentrates on the company FTV Prima and its marketing communication led by social networks. The impact of communication was examined using primary data collected through a questionnaire survey. The research is supported by secondary data obtained from MML-TGI research and a structured interview with the head of social marketing in FTV Prima. Based on the analyses, the impact of social media communication on the perception of FTV Prima is determined and recommendations for more effective communication are made.
Klíčová slova: Marketing communication; Social networks; Online marketing; Television market; FTV Prima

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 1. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83470/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: