Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance

Název práce: Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance
Autor(ka) práce: Maliarenka, Palina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říhová, Gabriela
Oponenti práce: Šmíd, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Komunikační a sociální sítě v oblasti podnikání jsou úzce propojeny. V době rozvoje informačních technologií jsou důležité pro práci firmy a jejích zaměstnanců. Cílem práce bylo analyzovat a vyhodnotit vliv těchto sítí na řízení firmy a její zaměstnance z hlediska produktivity. S pomocí vědomostí z literární rešerše a informací o využívání komunikačních a sociálních sítí, získaných prostřednictvím rozhovorů se zaměstnanci zkoumané společnosti a analýzy dat, byly zpracovány výsledky a doporučení pro efektivní využívání těchto nástrojů v pracovním prostředí. Z výsledků práce vyplynulo, že správné využívání komunikačních a sociálních sítí může v konečném důsledku vést k lepšímu řízení společnosti a jejich zaměstnanců, zvýšení produktivity a zlepšení konkurenceschopnosti.
Klíčová slova: Komunikace; interní komunikace; řízeni společnosti; komunikační kanály; sociální média
Název práce: Communication and social networks in company management and their influence on employees
Autor(ka) práce: Maliarenka, Palina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říhová, Gabriela
Oponenti práce: Šmíd, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Communication and social networks in business are closely linked. In the era of information technology development, they are important for the work of a company and its employees. The aim of this thesis was to analyze and evaluate the impact of these networks on the management of the firm and its employees in terms of productivity. Using the knowledge from the literature review and information on the use of communication and social networks, obtained through interviews with employees of the company under study and data analysis, the results and recommendations for the effective use of these tools in the work environment were developed. The results of the study showed that the proper use of communication and social networks can ultimately lead to better management of the company and their employees, increased productivity and improved competitiveness.
Klíčová slova: Communication; company management; social media; internal communication; communication channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 5. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83899/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: