Spokojení a motivovaní zaměstnanci jsou klíčovým faktorem pro dosažení obchodních a finančních cílů organizace. Pokles spokojenosti a motivace může vést k poklesu produktivity zaměstnanců, a tím pádem i k poklesu celkového výkonu firmy. Cílem práce je zhodnocení úrovně spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku pomocí kvantitativního výzkumu. Sběr informací byl uskutečněn pomocí strukturovaného elektronického dotazníku, který byl rozeslán 348 zaměstnancům společnosti. Z výsledků prů... zobrazit celý abstraktSpokojení a motivovaní zaměstnanci jsou klíčovým faktorem pro dosažení obchodních a finančních cílů organizace. Pokles spokojenosti a motivace může vést k poklesu produktivity zaměstnanců, a tím pádem i k poklesu celkového výkonu firmy. Cílem práce je zhodnocení úrovně spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku pomocí kvantitativního výzkumu. Sběr informací byl uskutečněn pomocí strukturovaného elektronického dotazníku, který byl rozeslán 348 zaměstnancům společnosti. Z výsledků průzkumu bylo zjištěno, že přibližně dvě třetiny zaměstnanců jsou s prací ve firmě spokojeni. Přesto byly odhaleny slabé stránky, na které by se měl management firmy zaměřit, aby zlepšil spokojenost a motivaci zaměstnanců, a spolu s tím i celkový výkon firmy, a upevnil tak její postavení na trhu. |