Firemní kultura společnosti l' Oréal

Název práce: Firemní kultura společnosti l' Oréal
Autor(ka) práce: Ellschlöger, Dan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.
Klíčová slova: kultura; organizace; L'ORÉAL
Název práce: Firemní kultura společnosti l' Oréal
Autor(ka) práce: Ellschlöger, Dan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture. It is focused on L'ORÉAL Co.
Klíčová slova: organization; L'ORÉAL; culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2008
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 15. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16613/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: