Vstup vybrané české firmy na zahraniční trh

Název práce: Vstup vybrané české firmy na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Mlej, Eduard
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Křenková, Eva
Oponenti práce: Černá, Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá firmou IGM nástroje a stroje s.r.o. a jejím vstupem na německý trh. Cílem práce je navrhnutí vhodné formy vstupu na základě analýz a charakterizace německého trhu. Zkoumání je zaměřeno na malé a střední podniky. Práce je rozdělena do šesti částí. První se zabývá procesy internacionalizace firem, druhá metodologií použitou pro vypracování práce. Ve třetí je firma IGM představena. Čtvrtá a pátá část je věnována analýzám německého trhu, konkrétně jde o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu. Poslední část poskytuje shrnutí získaných poznatků a návrh vhodné formy vstupu.
Klíčová slova: Porterova analýza pěti sil; internacionalizace; německý trh; PEST analýza; SWOT analýza; SME
Název práce: Foreign Market Entry Strategy of a selected company
Autor(ka) práce: Mlej, Eduard
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Křenková, Eva
Oponenti práce: Černá, Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with company IGM nástroje a stroje s.r.o. and its entry strategy for the German market. The aim is to propose a suitable form of entry based on analyses and characterization of the German market. The focus of this thesis is on small and medium-sized enterprises. The thesis is divided into six parts. The first deals with internationalisation of companies, the second with the methodology used in the thesis. The third part is focused on introduction of IGM. The fourth and fifth part is dedicated to the analysis of the German market, namely PEST analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis. The last part provides a summary of the findings and a proposal of a suitable form of entry.
Klíčová slova: Porter's five forces model; internationalisation; german market; PEST analysis; SWOT analysis; SME

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2021
Datum podání práce: 12. 6. 2023
Datum obhajoby: 6. 9. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77767/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: