Cílem bylo zjistit úroveň work-life balance všeobecných sester pracujících v rámci jednoho nemocničního zařízení, zjistit, jaká je úroveň kultury učení na daných dvou typech pracovišť a najít vztah mezi work-life balance a kulturou učení. Kvantitativní výzkum byl založen na základě tří výzkumných otázek. Data byla sesbírána jednak pomocí validovaných dotazníků, jednak pomocí otevřených otázek vytvořených na základě informací získaných z literární rešerše. Data byla následně vyhodnocena pomocí po... zobrazit celý abstraktCílem bylo zjistit úroveň work-life balance všeobecných sester pracujících v rámci jednoho nemocničního zařízení, zjistit, jaká je úroveň kultury učení na daných dvou typech pracovišť a najít vztah mezi work-life balance a kulturou učení. Kvantitativní výzkum byl založen na základě tří výzkumných otázek. Data byla sesbírána jednak pomocí validovaných dotazníků, jednak pomocí otevřených otázek vytvořených na základě informací získaných z literární rešerše. Data byla následně vyhodnocena pomocí popisné statistiky a dále pomocí Spearmanova korelačního koeficientu. Výsledky dotazníkového šetření ukazují, že work-life balance všeobecných sester pracujících na ambulancích v rámci daného nemocničního zařízení je staticky významně závislá na kultuře učení na pracovišti. |