Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR

Název práce: Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR
Autor(ka) práce: Just, Patrik
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Dvořáková, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Strategická analýza prodejů vozů AUDI v ČR seznamuje s používanými strategiemi, metodami a analýzami např. PESTLE, Porterova analýza pěti sil či BCG matice. V praktické části se nachází značka AUDI a její vývoj v České republice za roky 2007, 2012, 2017 a 2022. Popisuje nabízené portfolio produktů, analýzu prodeje v automobilovém TOP3 segmentu, prodejní strategie AUDI v České republice či analýzu konkurence. Analýzy byly provedeny s dostupnými daty s ohledem na obchodní tajemství a tak, aby nedošlo k ohrožení konkurenceschopnosti AUDI na trhu v ČR. Závěrem jsou navržena doporučení dle získaných dat a analýz, nutná, podle mého názoru, pro budoucí úspěch a nadvládu na trhu TOP3 Premium segmentu zahrnující značky Mercedes Benz a BMW v České republice.
Klíčová slova: analýza trhu; značka AUDI; strategická analýza; matice BCG; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of AUDI cars sales in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Just, Patrik
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Dvořáková, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Strategic analysis of Audi cars sales in the Czech Republic introduces the employed strategies, methods, and analyses such as PESTLE, Porter's Five Forces analysis, and the BCG matrix. The practical section provides an overview of Audi and development of Audi in the Czech Republic for the years 2007, 2012, 2017, and 2022. It describes the offered product portfolio, analyzes sales in the automotive TOP3 segment, outlines Audi's sales strategies in the Czech Republic, and includes a competitive analysis. The analyses were conducted using available data without compromising Audi's competitive capabilities in the Czech market. In conclusion, recommendations are proposed based on the obtained data and analyses for future success and dominance in the TOP3 Premium segment market, which includes brands such as Mercedes Benz and BMW, in the Czech Republic.
Klíčová slova: strategic analysis; Audi brand; market analysis; BCG matrix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 2. 2023
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 26. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83656/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: