Marketingová strategie obchodu Šnekárna

Název práce: Marketingová strategie obchodu Šnekárna
Autor(ka) práce: Pánek, Oliver
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá založením obchodu Šnekárna, který by prodával šneky z listového těsta. V práci je proveden průzkum trhu (hlavně za pomoci dotazníkového šetření a metody focus group), analýza sil působících na firmu zvenčí za pomoci Porterova diamantu a SWOT analýza a následně je na základě tohoto průzkumu navržena marketingová strategie. Ta spočívá v určení cílového segmentu, jeho zaměření a positioningu brandu Šnekárny, vytvoření marketingového mixu 7 P a stanovení marketingových cílů, a to jak těch dlouhodobých, tak těch krátkodobých. Práce se zaměřuje i na vstup tohoto potenciálního startupu na zahraniční trh na základě sekundárního i primárního průzkumu.
Klíčová slova: pečivo; startup; marketing
Název práce: Marketing Strategy of "Šnekárna"
Autor(ka) práce: Pánek, Oliver
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the establishment of a bakery "Šnekárna" that would sell puff pastry bakery products made in the spiral shape. The thesis conducts market research (mainly using questionnaire survey and focus group method), analysis of the forces acting on the company from outside using Porter's Diamond and SWOT analysis and then based on this research a marketing strategy is proposed. This consists of identifying the right segment, its targeting and positioning of the brand of "Šnekárna", creating a marketing mix of the 7 P's and setting marketing objectives, both long term and short term. The thesis also focuses on the entry of this potential startup into the foreign market based on secondary and primary research.
Klíčová slova: bakery; startup; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2022
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 16. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: