Segmentace trhu tavených sýrů v České republice

Název práce: Segmentace trhu tavených sýrů v České republice
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Božoň, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Daná diplomová práce se zabývá segmentací trhu tavených sýrů v České republice. Práce je rozdělena do tří částí, v první teoretické části je objasněna problematika segmentace trhu a spotřebního chování, další část vysvětluje principy primárního a sekundárního výzkumu, které jsou aplikovány v poslední praktické části. Praktické šetření je prováděno na základě dat MML-TGI od agentury Median v porovnání k vlastnímu výzkumu autora na základě dotazníkového šetření. Cílem práce je odkrytí segmentů spotřebitelů na trhu tavených sýrů a porozumění jejich spotřebního chování. Výzkum je prováděn v České republice pro další rozvoj dané FMCG značky. V závěru práce se nachází doporučení marketingové strategie pro daný trh a danou značku.
Klíčová slova: tavené sýry; Segmentace trhu; spotřební chování,; MML-TGI
Název práce: Segmentation of the processed cheese market in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Božoň, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the segmentation of the processed cheese market in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts, the first theoretical part explains the issues of market segmentation and consumer behaviour, the following part explains the principles of primary and secondary research, which are applied in the last practical part. The practical investigation is based on MML-TGI data from Median in comparison to the author's own research based on a questionnaire survey. The goal of this study is to uncover consumer segments in the processed cheese market and understand their consumption behavior. The research is made in the Czech Republic for further development of the particular FMCG brand. The thesis closes with the recommendation of a marketing strategy for the market and the brand.
Klíčová slova: Market segmentation; consumer behaviour; MML-TGI; processed cheese

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2023
Datum podání práce: 9. 12. 2023
Datum obhajoby: 23. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83795/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: