Hodnocení vybrané značky na trhu

Název práce: Hodnocení vybrané značky na trhu
Autor(ka) práce: Rerko, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce popisuje proces vytváření a budování značky v průběhu času. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení obecných pojmů, legislativních postupů při získání registrované známky, vzhled a tvorbu samotného loga. Druhá část hodnotí konkrétní grafické atributy vybrané značky na trhu. Hodnotí značku a popisuje proces zavádění a budování této značky na našem trhu.
Klíčová slova: Logo; Podstata značky; Brand value; Brand; Značka
Název práce: Brand value
Autor(ka) práce: Rerko, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Brand value
Autor(ka) práce: Rerko, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2006
Datum podání práce: 22. 11. 2006
Datum obhajoby: 11. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3904/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: