Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti

Název práce: Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
Autor(ka) práce: Dušková, Dominika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kouba, Vojtěch
Oponenti práce: Petrová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje tématu participace veřejnosti na projektech nových vizuálních identit českých měst. Cílem je zmapování možností a metod zapojení občanů do projektů, definování přínosů i limitů, které jsou s participací spojené, a diskuse, zda má spolupráce občanů na projektu nového vizuálu vliv na pozitivní přijetí výsledného grafického návrhu ze strany veřejnosti. Prostřednictvím analýzy sekundárních dat, osobních rozhovorů a případových studií jsou popsány jednotlivé přístupy českých měst k participaci a výhody či hrozby, které se zapojením občanů souvisí.
Klíčová slova: vizuální identita; Kulturní politika; municipální marketing; participace
Název práce: Transformations of visual identities of Czech cities: Utilization of participatory methods and their impact on the public's acceptance of a new visual identity
Autor(ka) práce: Dušková, Dominika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kouba, Vojtěch
Oponenti práce: Petrová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master‘s thesis focuses on the topic of public participation in the projects of new visual identities of Czech cities. The aim is to map the possibilities and methods of citizen involvement in the projects, to define the benefits and limitations associated with participation, and to discuss whether the cooperation of citizens in the new visual identity project has an impact on the positive acceptance of the final graphic design by the public. Through the analysis of secondary data, personal interviews and case studies, the different approaches of Czech cities to participation and the benefits or threats associated with citizen involvement are described.
Klíčová slova: municipal marketing; participation; Cultural policy; visual identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2023
Datum podání práce: 13. 12. 2023
Datum obhajoby: 31. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85012/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: