Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení

Název práce: Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení
Autor(ka) práce: Bílá, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky Jo Malone London v místě prodeje. Práce analyzuje stávající strategii značky v butiku Jo Malone London v obchodním centru Westfield Chodov prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou navrženy konkrétní doporučení a návrhy na vylepšení POS marketingové strategie.
Klíčová slova: Jo Malone London; Marketing; Point-of-Sale
Název práce: Analysis of Jo Malone London's POS marketing strategy and proposal for its improvement
Autor(ka) práce: Bílá, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the analysis of Jo Malone London's point of sale marketing strategy. The thesis analyses the existing brand strategy in the Jo Malone London boutique in Westfield Chodov shopping centre through a questionnaire survey. Based on this analysis, specific recommendations and suggestions are proposed to improve the POS marketing strategy.
Klíčová slova: Point-of-Sale; Jo Malone London; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2023
Datum podání práce: 23. 4. 2024
Datum obhajoby: 14. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84799/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: