Marketingové strategie řízené účelem

Název práce: Purpose-driven marketing strategies
Autor(ka) práce: Štefancová, Ema
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bahles, Michael
Oponenti práce: Escobar Rios, Andrea
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of the bachelor's thesis was to analyze and evaluate the marketing strategies of three purpose-driven brands, how do they communicate with the customer and also present their purpose. Further research has shown that not all of the brands actually do prefer marketing their purpose, and some do not focus on activating it; however, they still promote themselves with it. The purpose positioning without action leads to a current wave of woke-washing, which, as research has indicated, pushes customers even further away from the purpose due to authenticity concerns.
Klíčová slova: brand purpose; marketing strategy; purpose-driven brand; purpose marketing; purpose-driven marketing strategy
Název práce: Marketingové strategie řízené účelem
Autor(ka) práce: Štefancová, Ema
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bahles, Michael
Oponenti práce: Escobar Rios, Andrea
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat a zhodnotit marketingové strategie tří účelově zaměřených značek, jak komunikují se zákazníkem a zároveň prezentují svůj účel. Další výzkum ukázal, že ne všechny značky skutečně preferují marketing svého účelu a některé se na jeho aktivaci nezaměřují, nicméně se jím stále propagují. Pozicování účelu bez akce vede k současné vlně woke-washingu, který, jak naznačil výzkum, zákazníka od účelu ještě více odstrkuje, a to kvůli obavám z nedostatku autenticity.
Klíčová slova: účel značky; marketingová strategie; účelově řízená značka; účelový marketing; účelově řízená marketingová strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 27. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85731/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: