Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny

Název práce: Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny
Autor(ka) práce: Glatt, Jan Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií družstva Konzum v Ústí nad Orlicí s důrazem na automatizované prodejny. Cílem bylo analyzovat současné marketingové postupy a navrhnout zlepšení s využitím moderních technologií a trendů v retailu. V teoretické části je představena historie a vývoj spotřebního družstevnictví, dále jsou aplikovány analytické metody jako SWOT analýza, konkurenční analýza a model 5P k hodnocení stávající situace. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření mezi zákazníky automatizované prodejny Konzum, jehož výsledky byly využity k navržení nových marketingových přístupů. Práce dospěla k závěru, že zavedení doporučených opatření může přispět k lepšímu vnímání značky a zvýšení zákaznické loajality.
Klíčová slova: marketingová strategie; automatizované prodejny; SWOT analýza; spotřební družstvo; zákaznická loajalita
Název práce: Marketing strategy of the Konzum Ústí nad Orlicí cooperative with a focus on automated convenience stores
Autor(ka) práce: Glatt, Jan Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the marketing strategy of the Konzum consumers' cooperative in Ústí nad Orlicí with a focus on automated convenience stores. The aim was to analyze the current marketing practices and suggest improvements using modern technologies and trends in retail. In the theoretical part, the history and development of consumer cooperatives is presented, then analytical methods such as SWOT analysis, competitive analysis and the 5P model are applied to evaluate the current situation. The practical part includes a questionnaire survey among customers of an automated Konzum convenience store, the results of which were used to design new marketing approaches. The thesis concludes that the implementation of the recommended measures can contribute to better brand perception and increased customer loyalty.
Klíčová slova: customer loyalty; marketing strategy; automated convenience stores; SWOT analysis; consumers' cooperative

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 14. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85417/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: