Vstup společnosti Qerko na zahraniční trh

Název práce: Vstup společnosti Qerko na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Nováková, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Kovač, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cíl této bakalářské práce spočívá v navržení strategie expanze na zvolený zahraniční trh. Teoretická část se věnuje vývoji elektronických plateb a popisuje základní pojmy z oblasti mobilního obchodování. Poté je rozebrán QR kód. V praktické části je představována společnost, která zprostředkovává platby prostřednictvím QR kódů v gastronomii. Je vymodelován podnikatelský plán. Následně je prováděna analýza konkurenčního prostředí. A ke konci je sestavena PESTLE a SWOT analýza.
Klíčová slova: QR kód; m-commerce; expanze
Název práce: Market entry of a selected company
Autor(ka) práce: Nováková, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Kovač, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis proposes a strategy for expanding into a chosen foreign market. The theoretical part focuses on developing electronic payments and describes basic concepts in mobile commerce. Then, the QR code is analyzed in detail. A company that facilitates payments through QR codes in the gastronomy sector is introduced in the practical part. A business plan is developed. Subsequently, an analysis of the competitive environment is conducted. Finally, a PESTLE and SWOT analysis is compiled.
Klíčová slova: m-commerce; expansion; QR code

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 5. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85410/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: