Bakalářská práce se zabývá automobilovým sektorem a dopady v odvětví, které vyvolala pandemie COVID-19. Cílem práce je zjistit, jaký vliv měla krize vyvolaná pandemií na automobilový sektor Německa. Součástí práce je dále i pohled na strukturu a vývoj dodavatelského a hodnotového řetězce, který je s odvětvím provázán. V rámci první kapitoly je představen automobilový dodavatelský řetězec a jeho základní části. Dále význam daného průmyslu pro ekonomiku Německa a postavení dané země a německých au... zobrazit celý abstraktBakalářská práce se zabývá automobilovým sektorem a dopady v odvětví, které vyvolala pandemie COVID-19. Cílem práce je zjistit, jaký vliv měla krize vyvolaná pandemií na automobilový sektor Německa. Součástí práce je dále i pohled na strukturu a vývoj dodavatelského a hodnotového řetězce, který je s odvětvím provázán. V rámci první kapitoly je představen automobilový dodavatelský řetězec a jeho základní části. Dále význam daného průmyslu pro ekonomiku Německa a postavení dané země a německých automobilek v těchto řetězcích. Druhá kapitola se zabývá dopady pandemie na automobilový sektor v globálním měřítku, následně se zaměřuje na Německo, kde je zkoumán vývoj exportů a prodejů automobilů. Třetí kapitola se zaměřuje na koncern Volkswagen, jeho postavení na trhu, změny v dodavatelských řetězcích a nové strategie, které s sebou pandemie přinesla. |