Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení

Název práce: Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Autor(ka) práce: Doglia, Sandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Uchytilová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie uvedení značky Lindt NUXOR od společnosti Lindt & Sprüngli na českém trhu. Teoretická část poskytne informace o značce a strategickém řízení značky. Popsány jsou také značkové a komunikační strategie, přičemž zvláštní pozornost je věnována komunikaci na sociálních sítích. Dále se práce věnuje procesu uvádění nové značky na trh, jehož součástí je situační analýza a definice cílové skupiny. Praktická část začíná představením společnosti Lindt & Sprüngli a jejího působení na českém trhu. Následně je popsána značka Lindt NUXOR. Zde dochází k aplikaci modelů z teoretické části a rozebrání komunikační kampaně k uvedení této značky. Hlavním bodem teoretické části je vlastní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření a představení jeho výstupu. Poslední část se věnuje zhodnocení komunikační kampaně na základě poznatků z vlastního výzkumu. Výstupem práce jsou návrhy na vylepšení budoucí komunikační strategie značky Lindt NUXOR.
Klíčová slova: launch produktu; Lindt & Sprüngli; značka; komunikační strategie; analýza trhu; Lindt NUXOR
Název práce: Analysis of the communication strategy for launch of the NUXOR brand on the Czech market and recommendations for its improvement
Autor(ka) práce: Doglia, Sandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Uchytilová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis deals with the analysis of the communication strategy for the launch of the Lindt NUXOR brand by Lindt & Sprüngli on the Czech market. The theoretical part provides information about the brand and brand management strategies. Branding and communication strategies are also described, with particular attention paid to social media communication. The thesis further addresses the process of introducing a new brand to the market, including situational analysis and defining the target group. The practical part begins with an introduction to Lindt & Sprüngli and its operations on the Czech market. Subsequently, the Lindt NUXOR brand is described, followed by the application of models from the theoretical part and an analysis of the communication campaign for the launch of this brand. The main focus of the theoretical part is original research conducted through a questionnaire survey and presentation of its results. The final section evaluates the communication campaign based on insights from the original research. The outcome of the thesis includes proposals for improvements of the future communication strategy of the Lindt NUXOR brand.
Klíčová slova: product launch; Lindt & Sprüngli; brand; communication strategy; Lindt NUXOR; market analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 14. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85342/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: