Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii kavárenského řetězce The Miners v okolí Žilinské univerzity. Cílem této práce je zhodnotit potenciál navrhované lokality jako místa pro novou pobočku The Miners, a to prostřednictvím důkladné analýzy územního kontextu, tržních trendů a spotřebitelských preferencí. Teoretická část zkoumá obecné marketingové přístupy v kavárenském průmyslu se zaměřením na chování spotřebitelů, příklady úspěšných positioningů, cenové modely, komunikační s... zobrazit celý abstraktTato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii kavárenského řetězce The Miners v okolí Žilinské univerzity. Cílem této práce je zhodnotit potenciál navrhované lokality jako místa pro novou pobočku The Miners, a to prostřednictvím důkladné analýzy územního kontextu, tržních trendů a spotřebitelských preferencí. Teoretická část zkoumá obecné marketingové přístupy v kavárenském průmyslu se zaměřením na chování spotřebitelů, příklady úspěšných positioningů, cenové modely, komunikační strategie a současné trendy v chování spotřebitelů na trhu kavárenských řetězců v Evropě. Zbývající prostor je věnován přehledu o kavárenském řetězci The Miners, územní analýze okolí Žilinské univerzity (UNIZA) a analýze spotřebitelských preferencí cílové skupiny. V závěru práce je na základě výsledků výzkumu představena komplexní marketingová strategie poskytující doporučení v šesti klíčových oblastech: produkt, cena, umístění, propagace, personál a design prodejny. |