Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)

Název práce: Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Autor(ka) práce: Semeráková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Němeček, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii kavárenského řetězce The Miners v okolí Žilinské univerzity. Cílem této práce je zhodnotit potenciál navrhované lokality jako místa pro novou pobočku The Miners, a to prostřednictvím důkladné analýzy územního kontextu, tržních trendů a spotřebitelských preferencí. Teoretická část zkoumá obecné marketingové přístupy v kavárenském průmyslu se zaměřením na chování spotřebitelů, příklady úspěšných positioningů, cenové modely, komunikační strategie a současné trendy v chování spotřebitelů na trhu kavárenských řetězců v Evropě. Zbývající prostor je věnován přehledu o kavárenském řetězci The Miners, územní analýze okolí Žilinské univerzity (UNIZA) a analýze spotřebitelských preferencí cílové skupiny. V závěru práce je na základě výsledků výzkumu představena komplexní marketingová strategie poskytující doporučení v šesti klíčových oblastech: produkt, cena, umístění, propagace, personál a design prodejny.
Klíčová slova: Kavárenské řetězce; Žilina; Marketingová strategie; The Miners
Název práce: Marketing strategy of the café chain The Miners for entering a new market (Žilina)
Autor(ka) práce: Semeráková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Němeček, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the café chain The Miners in the vicinity of the University of Žilina. The aim of this thesis is to evaluate the potential of the proposed location as a site for a new branch of The Miners through a thorough analysis of the spatial context, market trends and consumer preferences. The theoretical part examines general marketing approaches in the coffee industry with a focus on consumer behaviour, examples of successful positioning, pricing models, communication strategies and current trends in consumer behaviour in the coffee chain market in Europe. The remaining space is devoted to an overview of the coffee chain The Miners, a spatial analysis of the surroundings of the University of Žilina (UNIZA) and an analysis of the consumer preferences of the target group. The thesis concludes with a comprehensive marketing strategy based on the research results, providing recommendations in six key areas: product, price, location, promotion, staff and store design.
Klíčová slova: Marketing strategy; The Miners; Žilina; Coffee chains

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 4. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84886/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: