Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit změny v obchodních vztazích mezi Velkou Británií a Evropskou unii po Brexitu a vymezit, jak nové obchodní podmínky, které byly implementovány po Dohodě o obchodu a spolupráci (TCA), ovlivňují britský automobilový průmysl a jeho vývoj v novém obchodním prostředí. V práci se používá kombinace kvantitavního a kvalitativního designu výzkumu. První kapitola se zaměřuje na základní koncepty liberalizace obchodu, ekonomické integrace a rizika spojená s transfo... zobrazit celý abstraktBakalářská práce si klade za cíl zhodnotit změny v obchodních vztazích mezi Velkou Británií a Evropskou unii po Brexitu a vymezit, jak nové obchodní podmínky, které byly implementovány po Dohodě o obchodu a spolupráci (TCA), ovlivňují britský automobilový průmysl a jeho vývoj v novém obchodním prostředí. V práci se používá kombinace kvantitavního a kvalitativního designu výzkumu. První kapitola se zaměřuje na základní koncepty liberalizace obchodu, ekonomické integrace a rizika spojená s transformací obchodních politik, čímž poskytuje teoretický základ pro následující kapitoly. Druhá kapitola se věnuje Brexitu a TCA, a také zkoumá jejich dopady na obchodní vztahy. Třetí kapitola se zaměřuje na automobilový průmysl Velké Británie. Zahrnuje analýzu statistických dat a hodnotí, jak Brexit a nové obchodní podmínky TCA ovlivnily objemy výroby, investiční rozhodnutí a dynamiku exportu v tomto odvětví. V poslední kapitole je také provedena SWOT analýza britského automobilového průmyslu v novém obchodním prostředí, což poskytuje celkový přehled o postavení tohoto odvětví po Brexitu a implementaci TCA. |