Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení

Název práce: Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Autor(ka) práce: Hlinomazová, Vendula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku digitální manipulace ve vizuální propagaci. Cílem práce je zkoumat problematiku reklamního skepticismu a jeho vliv na spotřebitelské chování v digitálním prostředí. Práce kombinuje teoretický rámec s empirickými daty, aby bylo lépe porozuměno reklamnímu skepticismu v digitálním marketingu. Tento dokument ukazuje, jaký vliv mají reklamní disclaimery na důvěryhodnost reklamy a tvrzení v ní. Také má za cíl prozkoumat vliv reklamního skepticismu na spotřebitele a zda reklamy vyvolávají ve spotřebitelích skepsi. Výsledky této práce jsou vhodné pro marketingové pracovníky a inzerenty reklam.
Klíčová slova: skepticismus k reklamě; disclaimer; skepticismus; reklama; marketingová sdělení
Název práce: Digital manipulation in visual promotion: scepticism and trust in marketing messages
Autor(ka) práce: Hlinomazová, Vendula
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the issue of digital manipulation in visual promotion. The aim of the thesis is to explore the issue of advertising scepticism and its influence on consumer behaviour in the digital environment. The thesis combines a theoretical framework with empirical data to better understand advertising skepticism in digital marketing. This document shows how advertising disclaimers affect the credibility of advertisements and the claims made in them. It also aims to investigate the impact of advertising scepticism on consumers and whether ads induce scepticism in consumers. The results of this work are useful for marketers and advertisers of advertisements.
Klíčová slova: scepticism; Ad scepticism; disclaimer; marketing messages; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2023
Datum podání práce: 30. 4. 2024
Datum obhajoby: 6. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85471/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: