Návrh rebrandingu a rozšíření marketingové komunikace badmintonového klubu BK Králův Dvůr

Název práce: Návrh rebrandingu a rozšíření marketingové komunikace badmintonového klubu BK Králův Dvůr
Autor(ka) práce: Léblová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Špaček, Vojtěch
Oponenti práce: Hábová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá procesem rebrandingu badmintonového klubu Králův Dvůr s cílem modernizovat jeho image a zlepšit celkovou prezentaci. Hlavním cílem je vytvořit návrh rebrandingu klubu, který bude reflektovat jeho hodnoty a sjednotí vizuální prvky klubové prezentace. Práce využívá kvalitativní výzkumné metody a detailní analýzu současné komunikační strategie klubu i jeho konkurentů. Teoretická část se zaměřuje na brandingové strategie, základní pojmy grafického designu a jejich využití ve sportovním prostředí. Praktická část práce se věnuje analýze stávajících vizuálních prvků klubu a jeho konkurence. Na základě této analýzy a provedených hloubkových rozhovorů navrhuje novou vizuální identitu klubu, která je aplikována na propagační materiály. Výsledkem práce je komplexní rebrandingový návrh, který by měl zvýšit atraktivitu klubu pro členy a posílit jeho postavení na sportovní scéně.
Klíčová slova: brand; grafický design; logo; rebranding; sportovní klub; vizuální identita
Název práce: Rebranding and enhancing marketing communication for the badminton club BK Králův Dvůr
Autor(ka) práce: Léblová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Špaček, Vojtěch
Oponenti práce: Hábová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the rebranding of the Králův Dvůr badminton club. The main objective is to create a proposal for the overall rebranding of the club that will reflect its values and unify the visual elements of its presentation. It employs qualitative research methods and a detailed analysis of the current communication strategies of the club and its competitors. The theoretical part focuses on branding strategies and basic concepts of graphic design. The practical part of the thesis is devoted to analysing the existing visual elements of the club and its competitors. Based on this analysis and in-depth interviews, a new visual identity for the club is proposed, which will be applied to promotional materials. The outcome of the thesis is a comprehensive rebranding proposal aimed at increasing the club's attractiveness to its members and strengthening its position in the sports scene.
Klíčová slova: logo; rebranding; brand; graphic design; sports club; visual identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2024
Datum podání práce: 6. 5. 2024
Datum obhajoby: 13. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87263/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: