Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro

Název práce: Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro
Autor(ka) práce: Baranichenko, Ekaterina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gburíková, Alžbeta
Oponenti práce: Božková, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing jako klíčový nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je posoudit účinnost influencer marketingu jako nástroje marketingové komunikace a navrhnout doporučení pro efektivnější online komunikaci prostřednictvím influencerů pro vybranou značku Loro Oro. V teoretické části práce jsou popsány nástroje tradičního marketingového mixu a je zdůrazněna transformace komunikačního mixu díky rozvoji internetu a sociálních sítí. Detailně js... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: online marketing; Loro Oro; Influencer marketing; influencer; marketingová komunikace
Název práce: Influencer Marketing as a Tool of Marketing Communication: Case Study of Loro Oro
Autor(ka) práce: Baranichenko, Ekaterina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gburíková, Alžbeta
Oponenti práce: Božková, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on influencer marketing as a key tool of marketing communication. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of influencer marketing as a tool of marketing communication and to propose recommendations for more effective online communication through influencers for the selected brand Loro Oro. The theoretical part describes the tools of the traditional marketing mix and emphasizes the transformation of the communication mix due to the development ... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: Influencer marketing; influencer; marketing communication; online marketing; Loro Oro

Informace o studiu

Studijní program / obor: Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 1. 2024
Datum podání práce: 5. 5. 2024
Datum obhajoby: 26. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86987/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: