Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing jako klíčový nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je posoudit účinnost influencer marketingu jako nástroje marketingové komunikace a navrhnout doporučení pro efektivnější online komunikaci prostřednictvím influencerů pro vybranou značku Loro Oro. V teoretické části práce jsou popsány nástroje tradičního marketingového mixu a je zdůrazněna transformace komunikačního mixu díky rozvoji internetu a sociálních sítí. Detailně js... zobrazit celý abstraktTato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing jako klíčový nástroj marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je posoudit účinnost influencer marketingu jako nástroje marketingové komunikace a navrhnout doporučení pro efektivnější online komunikaci prostřednictvím influencerů pro vybranou značku Loro Oro. V teoretické části práce jsou popsány nástroje tradičního marketingového mixu a je zdůrazněna transformace komunikačního mixu díky rozvoji internetu a sociálních sítí. Detailně jsou rozebrány moderní nástroje marketingové komunikace, zejména influencer marketing, s ohledem na jejich klíčové vlastnosti a efektivitu. Metodologická část obsahuje popis výzkumných metod, které byly využity k analýze účinnosti influencer marketingu u vybrané značky, včetně analytických přístupů, pozorování a kvalitativních rozhovorů. Praktická část se věnuje detailní analýze využití influencer marketingu u českého výrobce kožených kabelek a doplňků, značky Loro Oro. Speciální pozornost je věnována online strategiím značky na sociálních sítích, kde Loro Oro aktivně spolupracuje s influencery k propagaci svých produktů. Analytická část zahrnuje sběr a analýzu dat z různých zdrojů, včetně sociálních médií a webových stránek, a obsahuje přímé rozhovory s marketingovým týmem značky. Kromě toho bylo provedeno několik hloubkových rozhovorů s cílovou skupinou značky, jak s existujícími, tak potenciálními zákazníky, aby se zjistilo, jak influencer marketing ovlivňuje jejich nákupní rozhodování. Na závěr praktické části jsou představena doporučení pro zlepšení využití influencer marketingu značky Loro Oro. Doporučuje se pečlivý výběr influencerů, nejen s ohledem na obsah a styl jejich profilu, ale i na estetický vzhled, který by měl korespondovat s estetikou značky. Dalé analýza ukázala, že cílová skupina upřednostňuje kreativně zpracovanou reklamu ve video formátu. Další doporučení se týká expanze na zahraniční trhy, kde je klíčové adaptovat obsah tak, aby respektoval kulturní a sociální kontext cílového trhu, což zvyšuje pravděpodobnost úspěšné komunikace a posiluje autenticitu značky. |