Transformace pracoviště ve světě po pandemii Covid-19: Případová studie společnosti Deloitte

Název práce: Workplace Transformation in the post-Covid-19 World: Deloitte Case Study
Autor(ka) práce: Montanaro, Magdalena Zdenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Orel, Marko
Oponenti práce: Lukeš Rybanská, Ivana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis investigates the employee experiences of Deloitte’s Prague office to expand the theoretical comprehension of workplace transformation and hybrid work models. Employee interviews are supported by autoethnographic observations to uncover experiences related to well-being, collaboration, task completion, and employee growth. Four key results emerge from the analysis: 1) underutilization of amenities and spaces intended for the improvement of well-being in the office 2) the importance of real-time communication 3) strategies to balance needs 4) the importance of the office in the development of well-rounded growth. The thesis concludes that employees perceive the office space as an opportunity for collaboration and soft skill development while preferring remote settings for work requiring deep focus. Employees also tend to take care of their well-being outside of the office. The conclusions offer insights for companies seeking to implement similar frameworks.
Klíčová slova: Workplace transformation; Hybrid work models; Work environments
Název práce: Transformace pracoviště ve světě po pandemii Covid-19: Případová studie společnosti Deloitte
Autor(ka) práce: Montanaro, Magdalena Zdenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Orel, Marko
Oponenti práce: Lukeš Rybanská, Ivana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá zkušenosti zaměstnanců v pražské pobočce společnosti Deloitte s cílem rozšířit teoretické chápání transformace pracovišť a hybridních modelů práce. Rozhovory se zaměstnanci jsou podporovány autoetnografickými pozorováními, která odhalují zkušenosti související s pohodou, spoluprací, plněním úkolů a růstem zaměstnanců. Z analýzy vyplývají čtyři klíčové výsledky: 1) nedostatečné využití vybavení a prostor určených ke zlepšení pohody v kanceláři, 2) důležitost komunikace v reálném čase, 3) strategie pro vyvážení potřeb, 4) význam kanceláře pro rozvoj všestranného růstu. Práce dochází k závěru, že zaměstnanci vnímají kancelářské prostory jako příležitost pro spolupráci a rozvoj měkkých dovedností, zatímco preferují vzdálené prostředí pro práci vyžadující hluboké soustředění. Zaměstnanci mají tendenci starat se o svou pohodu i mimo kancelář. Závěry nabízejí poznatky pro společnosti, které se snaží zavést podobné rámce.
Klíčová slova: Pracovní prostředí; Hybridní pracovní modely; Transformace pracoviště

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 8. 2023
Datum podání práce: 8. 5. 2024
Datum obhajoby: 13. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85183/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: