Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy

Název práce: Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Adámková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Lavička, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.
Klíčová slova: autobusový trh; Karosa a.s.; mezinárodní marketing; Zahraniční obchod

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2006
Datum podání práce: 27. 11. 2006
Datum obhajoby: 25. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3919/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: