Marketingový plán vybrané společnosti

Název práce: Marketingový plán vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Veselá, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Hyťha, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro aquaponickou farmu Nature Blocks, a.s. Cílem je stanovit doporučení pro zlepšení současných marketingových činností a aktivity společnosti formalizovat. Marketingový plán sestává ze situační analýzy, určení marketingových cílů, marketingové strategie, marketingového mixu a sestavení finančního rozpočtu. V teoretické části jsou tyto oblasti blíže nadefinovány příslušnými pojmy, postupy a metodami, které budou následně uplatněny v části praktické. Metodologická část popisuje sběr dat a volbu výzkumných metod, které jsou využity především pro sestavení situační analýzy. Praktická část již nadefinovanou teorii a metodologii uplatňuje a je sestaven marketingový plán společnosti. Závěrem jsou shrnuty podstatné části marketingového plánu spolu s vyplývajícími doporučeními.
Klíčová slova: aquaponie; marketingový plán; situační analýza; marketingová strategie; marketingový mix
Název práce: Marketing plan of the selected company
Autor(ka) práce: Veselá, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Hyťha, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on the development of a marketing plan for the aquaponic farm Nature Blocks, a.s. The aim is to establish recommendations for improving the current marketing efforts and to formalize the company's activities. The marketing plan consists of a situational analysis, determination of marketing objectives, marketing strategy, marketing mix and the development of a financial budget. In the theoretical part, these areas are further defined by relevant concepts, procedures and methods, which will be subsequently applied in the practical part. The methodological part describes the data collection and the choice of research methods, which are mainly used to build the situational analysis. The practical part applies previously defined theory and methodology and the marketing plan of the company is constructed. In conclusion, the essential parts of the marketing plan and the resulting recommendations are summarized.
Klíčová slova: marketing strategy; aquaponics; marketing plan; situational analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2023
Datum podání práce: 12. 5. 2024
Datum obhajoby: 29. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86238/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: