Strategická analýza společnosti TONER RL s.r.o

Název práce: Strategická analýza společnosti TONER RL s.r.o
Autor(ka) práce: Miková, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Rosocha, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje strategické analýze společnosti TONER RL, s.r.o., výrobce ocelových palet pro různá průmyslová odvětví. Cílem práce je identifikovat klíčové vnější a vnitřní faktory, které ovlivňují pozici společnosti na trhu a na základě těchto poznatků formulovat strategická doporučení pro zlepšení její konkurenceschopnosti a růstu. Tento cíl bude naplněn metodami jako je PESTEL analýza, Porterův model 5 sil a SWOT analýza. Analýzy odhalily několik klíčových příležitostí a hrozeb, včetně potřeby adaptace na technologické inovace a nárůst cen energií. Závěry a doporučení práce nabízejí strategické směry pro zlepšení vnitřních procesů, marketingové strategie a přístupu k udržitelnosti. Výstupy této práce poskytují cenné vhledy pro management společnosti a mohou sloužit jako podklad pro další výzkum v oblasti strategického řízení a podnikové ekonomiky.
Klíčová slova: Strategická analýza; PESTEL analýza; Analýza konkurence; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of TONER RL s.r.o. company
Autor(ka) práce: Miková, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Rosocha, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the strategic analysis of TONER RL, s.r.o., a manufacturer of steel pallets for various industries. The aim of the thesis is to identify the key external and internal factors that affect the company's market position and based on these findings, to formulate strategic recommendations for improving its competitiveness and growth. This objective will be fulfilled through methods such as PESTEL analysis, Porter's 5 forces model and SWOT analysis. The analysis revealed several key opportunities and threats, including the need to adapt to technological innovation and energy price increases. The conclusions and recommendations of the thesis offer strategic directions for improving internal processes, marketing strategy and approach to sustainability. The findings of this thesis provide valuable insights for corporate management and can serve as a basis for further research in strategic management and corporate economics.
Klíčová slova: Analysis of competitors; SWOT analysis; Strategic analysis; PESTEL analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 8. 2023
Datum podání práce: 13. 5. 2024
Datum obhajoby: 19. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85156/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: