Práce zkoumá vliv technologického pokroku na impulzivní nákupní chování. v sektoru elektronického obchodování B2C v Šanghaji. Podnětem ke studii je celosvětový význam elektronického obchodování a trend impulzivních nákupů, přičemž Šanghaj je příkladem města pro analýzu. Na stránkách lze aplikovat na obecnější souvislosti elektronického obchodování tím, že se podíváme na dynamiku chování spotřebitelů v tomto prostředí. Zkoumání vzorců impulzivního nakupování je vedeno na základě teoretickými ... zobrazit celý abstraktPráce zkoumá vliv technologického pokroku na impulzivní nákupní chování. v sektoru elektronického obchodování B2C v Šanghaji. Podnětem ke studii je celosvětový význam elektronického obchodování a trend impulzivních nákupů, přičemž Šanghaj je příkladem města pro analýzu. Na stránkách lze aplikovat na obecnější souvislosti elektronického obchodování tím, že se podíváme na dynamiku chování spotřebitelů v tomto prostředí. Zkoumání vzorců impulzivního nakupování je vedeno na základě teoretickými rámci, jako je teorie plánovaného chování a model Stimulus-OrganismResponse. S využitím kvantitativní metodologie se práce snaží vyhodnotit hlavní příčiny a. impulzivního nakupování, posoudit přínos technického pokroku a pochopit, jaké jsou příčiny a důsledky impulzivního nakupování. vliv sociálních a kulturních aspektů. V prostředí elektronického obchodování B2C v Šanghaji zjištění poskytnou doporučení pro podniky a regulační orgány týkající se podpory udržitelného a odpovědných spotřebitelských návyků s využitím průzkumů a statistické analýzy dat. |