Analýza prodejní strategie vybraného podniku

Název práce: Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Autor(ka) práce: Vojtíšek, Šimon
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zahradníková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu prodejní strategie technologického startupu Outfindo s.r.o., který poskytuje software pro usnadnění výběru komplexních produktů. Cílem je identifikovat, který z použitých komunikačních kanálů je nejúspěšnější při oslovování potenciálních zákazníků a navrhnout změny pro zvýšení efektivity. Metodologie zahrnuje testování dvou verzí komunikace s 210 potenciálními zákazníky rozdělenými do tří person: Management, Product a Operations. Výsledky ukazují, že aktualizovaná komunikační sekvence dosáhla výrazně lepších výsledků, s více než dvojnásobkem sjednaných meetingů oproti původní verzi. Největší úspěch byl zaznamenán u persony Product. Na základě výsledků jsou vystaveny doporučení pro využití jednotlivých kanálů, v rámci jednotlivých person.
Klíčová slova: Prodejní strategie; Startup; Software as a Service; Prospecting
Název práce: Analysis of the Sales Strategy of a Selected Company
Autor(ka) práce: Vojtíšek, Šimon
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Zahradníková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the sales strategy of the technology startup Outfindo s.r.o., which provides software to facilitate the selection of complex products. The goal is to identify which of the communication channels used is most successful in reaching potential customers and to propose changes to increase efficiency. The methodology includes testing two versions of communication with 210 potential customers divided into three personas: Management, Product, and Operations. The results show that the updated communication sequence achieved significantly better results, with more than double the number of scheduled meetings compared to the original version. The greatest success was observed with the Product persona. Based on the results, recommendations are made for the use of individual channels within the respective personas.
Klíčová slova: Sales strategy; Startup; Software as a Service; Prospecting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86612/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: