Potenciál značky Savo na českém tradičním trhu

Název práce: Potenciál značky Savo na českém tradičním trhu
Autor(ka) práce: Knol, Matyáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Moravec, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem rozvoje marketingového mixu značky Savo. Výzkum se zaměřuje na tradiční český trh. Hlavním cílem práce je identifikovat možné příležitosti po rozvoj značky na tradičním českém trhu a následně na jejich základě stanovit doporučení pro společnost Unilever. V teoretické části je představen koncept značky a brand image. Jsou zde též detailně rozebrány jednotlivé aspekty marketingového a komunikačního mixu. Definovány jsou také základní nástroje marketingové komunikace. V praktické části se práce věnuje historii značky Savo a jejímu současnému postavení na trhu péče o domácnost. Prozkoumán je také brand image pomocí psychologických měření a kognitivních testů provedených výzkumnými agenturami. Zvláštní pozornost je věnována in-store marketingovým aktivitám a analýze závislosti prodejů na konkrétních marketingových podporách. Hlavním přínosem práce je identifikace možností pro další rozvoj značky na tradičním trhu, které vyplývají z provedeného výzkumu a navržených marketingových strategií. Závěr práce shrnuje klíčové poznatky a doporučení pro zvýšení viditelnosti a prodejnosti produktů značky Savo. Tato práce tak přispívá k hlubšímu pochopení specifik tradičního českého trhu a otevírá cestu pro efektivní marketingové rozhodování v rámci společnosti Unilever.
Klíčová slova: Marketingový mix; ATL a BTL komunikace; tradiční trh; brand image, značka Savo; značka Savo
Název práce: Potential of the Savo brand in the Czech traditional market
Autor(ka) práce: Knol, Matyáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Moravec, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the analysis and proposal of the development of the marketing mix of the Savo brand. The research focuses on the traditional Czech market. The main objective of the thesis is to identify possible opportunities for brand development in the traditional Czech market and then to determine recommendations for Unilever based on these opportunities. In the theoretical part, the brand concept and brand image are introduced. The individual aspects of the marketing and communication mix are also discussed in detail. The basic tools of marketing communication are also defined. In the practical part, the thesis focuses on the history of the Savo brand and its current position on the home care market. The brand image is also examined using psychological measurements and cognitive tests conducted by research agencies. Special attention is paid to in-store marketing activities and the analysis of the dependence of sales on specific marketing support. The main contribution of the thesis is the identification of opportunities for further brand development in the traditional market, resulting from the analysis and the proposed marketing strategies. The thesis concludes by summarizing the key findings and recommendations for increasing the visibility and marketability of Savo brand products. This thesis thus contributes to a deeper understanding of the specifics of the traditional Czech market and opens the way for effective marketing decision-making within Unilever.
Klíčová slova: ATL and BTL communication; traditional market; brand image; brand Savo; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86347/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: