Crowdfunding u společnosti

Název práce: Crowdfunding u společnosti
Autor(ka) práce: Novák, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Horák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou crowdfundingu a zkoumá jeho případné využití u společnosti Dropp Tennis. Práce obsahuje tři části: teoretickou, metodologickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlen pojem crowdfundingu, popsány jsou i jednotlivé modely, výhody či nevýhody a využití crowdfundingu v marketingu. V metodologii jsou představeny metody výzkumu, jimiž byly hloubkové rozhovory. V praktické části jsou pak pomocí kódování hledány souvislosti a společná témata. Výsledky jsou pak interpretovány a na jejich základě jsou dána doporučení společnosti Dropp Tennis.
Klíčová slova: crowdfunding; povědomí o značce; marketing; Dropp Tennis
Název práce: Crowdfunding for a company
Autor(ka) práce: Novák, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Horák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the topic of crowdfunding and examines its possible use for a company called Dropp Tennis. The thesis consists of three parts: theoretical, methodological and practical. In the theoretical part there is an explanation of the crowdfunding concept, followed by different models, advantages and disadvantages and the use of crowdfunding in marketing. The methodological part shows the research methods used, which were in-depth interviews. The practical part then uses coding to find similarities and common themes. The results are then interpreted and recommendations are given to Dropp Tennis based on the findings.
Klíčová slova: crowdfunding; brand awareness; marketing; Dropp Tennis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2024
Datum obhajoby: 29. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84993/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: