Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z

Název práce: Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je pomocí kvalitativních metod odhalit, jaké je vnímání vybraných nákupních aplikací maloobchodních řetězců a jejich funkcionalit mezi generací Z v České republice. Teoretická část se zaměřuje na věrnost spotřebitele, věrnostní programy i aplikace a definování generace Z. V praktické části byly představeny zkoumané nákupní aplikace významných maloobchodních řetězců v České republice, jejich dostupné funkce a nabízené benefity. Dále byla využitím metody tematické analýzy identifikována klíčová témata, která respondenti vnímají jako rozhodující v souvislosti s využitím věrnostních aplikací. Na základě zjištěných poznatků z provedeného výzkumu byla formulována doporučení pro maloobchodní řetězce zaměřená na zvýšení uživatelské spokojenosti při využití nákupních aplikací.
Klíčová slova: generace Z; nákupní aplikace; věrnostní program
Název práce: Perception of loyalty shopping apps in Gen Z
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to use qualitative methods to reveal the perception of selected shopping applications of retail chains and their functionalities among Generation Z in the Czech Republic. The theoretical part focuses on consumer loyalty, loyalty programs and apps and defining Generation Z. The practical part presents the researched mobile applications of major retail chains in the Czech Republic, their available functionalities and offered benefits. Furthermore, the key themes perceived by the respondents as crucial in relation to the use of loyalty applications were identified using the thematic analysis method. Based on the findings of the research, recommendations were formulated for retail chains aimed at enhancing the user satisfaction when using shopping apps.
Klíčová slova: loyalty program; Gen Z; shopping app

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/88127/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: