Návrh marketingové strategie pro produkt vybrané firmy

Název práce: Návrh marketingové strategie pro produkt vybrané firmy
Autor(ka) práce: Klouda, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Lex, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie projektu se specifickým a obtížně komunikovatelným produktem. V první části práce je zpracován teoretický přehled, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti. Je zde představen samotný projekt, výsledky hloubkového rozhovoru s obchodním ředitelem společnosti a výsledky rozhovorů se čtyřmi zákazníky. Součástí marketingové strategie je SWOT analýza a jasně definované cíle, kterých má marketingová strategie dosáhnout. Výsledkem této práce je připravená strategie a soubor doporučení pro budoucí marketingové aktivity.
Klíčová slova: Digitalizace účetnictví ; Marketingová strategie; Online marketing; Marketing
Název práce: Design of a marketing strategy for the product of the selected company
Autor(ka) práce: Klouda, Adam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Lex, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the design of a marketing strategy for a project with a specific and difficult to communicate product. In the first part of the thesis, a theoretical overview is developed, from which the practical part follows. The focus is mainly on the marketing strategy. In the practical part, an analysis of the company's marketing activities to date is carried out. The project itself, the results of an in-depth interview with the company's sales director and the results of interviews with four customers are presented. The marketing strategy includes a SWOT analysis and clearly defined objectives to be achieved by the marketing strategy. The result of this work is a prepared strategy and a set of recommendations for future marketing activities.
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing; Online marketing; Accounting digitalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 29. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87665/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: