Analýza marketingové komunikace Českého atletického svazu

Název práce: Analýza marketingové komunikace Českého atletického svazu
Autor(ka) práce: Kozač, Kryštof
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma této bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace Českého atletického svazu. Cílem je vytvořit si ucelený obrázek o veškerých marketingových aktivitách Českého atletického svazu a potvrdit, případně vyvrátit základní hypotézu, kterou se tato práce zabývá. Danou hypotézou této práce je, že přes obrovskou členskou základnu, historické i současné úspěchy české atletiky na mezinárodním poli a prestiž atletiky jakožto ,,královny sportu“, nedosahují čeští atleti jako jednotlivci ani česká atletika jakožto organizace ani zdaleka takové pozornosti veřejnosti a např. ani sponzorů jaké bychom na základě těchto skutečností předpokládali. Tato práce se skládá ze dvou částí. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingové komunikace s nimiž jsou představeny jednotlivé komunikační nástroje. Dále se teoretická část věnuje médiím v obecném měřítku, sociálním médiím a platformám, neziskovým organizacím, Českému atletickému svazu jako neziskové organizaci a jeho historii a také představuje metodiku této práce. Druhá praktická část zahrnuje analýzu jednotlivých získaných dat. Tato data pochází z rozhovoru s vedoucí marketingového oddělení ČAS, vlastního dotazníkového šetření, digitálních platforem na kterých ČAS působí a sledovanosti atletiky v České televizi. Tato data jsou v praktické části zpracována a na základě výsledků těchto analýz jsou zpracovány konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace ČAS.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Český atletický svaz; analýza
Název práce: Analysis of marketing communication of the Czech Athletic Association
Autor(ka) práce: Kozač, Kryštof
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is the Analysis of marketing communication of the Czech Athletic Association. The aim is to create a comprehensive picture of all marketing activities of the Czech Athletic Association and to confirm or refute the basic hypothesis that this thesis deals with. The hypothesis of this thesis is that despite the huge membership base, the historical and current successes of Czech athletics on the international field and the prestige of athletics as the "queen of sports", neither Czech athletes as individuals or Czech athletics as an organization achieve nearly as much attention from the public and e.g. sponsors as we would expect on the basis of these facts. This thesis consists of two parts. The first theoretical part explains the basic concepts related to marketing communication with which individual communication tools are introduced. Next, the theoretical part deals with media in general, social media and platforms, non-profit organizations, the Czech Athletic Association as a non-profit organization and its history and also presents the methodology of this thesis. The second practical part includes the analysis of the individual data collected. This data comes from an interview with the head of the marketing department of the CAA, the actual questionnaire survey, the digital platforms on which the CAA operates and the viewership of athletics on Czech television. These data are processed in the practical part and based on the results of these analyses, specific proposals and recommendations for improving the marketing communication of CAA are developed.
Klíčová slova: marketing communication; Czech Athletic Association; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: