Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Kroulíková, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikovcová, Hana
Oponenti práce: Vocásková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategickou analýzu zdravé restaurace s důrazem na analýzu zákazníků. Cílem práce je navrhnout zdravé restauraci doporučení, která by mohla vést ke zvýšení počtu prodaných jídel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou definovány pojmy strategického řízení, analýzy mikrookolí a dále metod sloužících k analýze konkurence a zákazníků. Součástí je také přehled hlavních alternativních výživových směrů. Praktická část se zabývá představením restaurace, analýzou odvětví a dále výsledky dotazníkového šetření, které bylo použito k analýze spokojenosti stálých zákazníků zdravé restaurace a následně ankety, která sloužila zejména k identifikaci potenciálních zákazníků. Na závěr je provedena analýza konkurenčních podniků. Na základě praktické části jsou vypracována strategická doporučení k naplnění stanoveného cíle této bakalářské práce.
Klíčová slova: Strategické řízení; Analýza mikrookolí; Zdravá strava; Analýza zákazníků
Název práce: Strategic analysis
Autor(ka) práce: Kroulíková, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikovcová, Hana
Oponenti práce: Vocásková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the strategic analysis of a healthy restaurant with an emphasis on customer analysis. The aim of the thesis is to suggest healthy restaurant recommendations that could lead to an increase in the number of meals sold. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the concepts of strategic management, microenvironment analysis and methods used to analyse competitors and customers. This part also includes an overview of the main alternative nutritional diets. The practical part includes the presentation of the restaurant, the industry analysis and the results of a questionnaire survey that was used to analyse the satisfaction of regular customers of a healthy restaurant and then a poll that was mainly used to identify potential customers. In the end, an analysis of competitors is made. Based on the practical part, strategic recommendations are made to meet the stated objective of this bachelor thesis.
Klíčová slova: Microenvironment analysis; Customer analysis; Healthy food; Strategic management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 1. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 4. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87194/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: