Strategická analýza společnosti Euromedia Group, a.s

Název práce: Strategická analýza společnosti Euromedia Group, a.s
Autor(ka) práce: Chlumecký, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření strategie a doporučení pro společnost Euromedia Group, a.s. prostřednictvím strategické analýzy. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou představeny klíčové nástroje a metody nezbytné pro vytvoření komplexní strategické analýzy. V praktické části jsou tyto metody aplikovány na naši společnost s cílem identifikovat a analyzovat důležité aspekty, které ovlivňují jejich interní i externí prostředí. Z výsledků všech těchto analýz je následně sestavena SWOT analýza, která umožňuje identifikovat silné a slabé stránky, potenciální hrozby a příležitosti pro zvolenou společnost. V závěru práce jsou sumarizovány hlavní poznatky z provedených analýz a jsou navržena doporučení pro zlepšení tržního postavení podniku.
Klíčová slova: Porterův model pěti sil; Strategická analýza; PESTEL analýza
Název práce: Strategic analysis of Euromedia Group, a.s
Autor(ka) práce: Chlumecký, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to create a strategy and recommendations for Euromedia Group, a.s. through strategic analysis. The thesis is structured in two main parts. The theoretical part introduces the key tools and methods necessary for the creation of a comprehensive strategic analysis. In the practical part, these methods are applied to our company in order to identify and analyze important aspects that affect their internal and external environment. From the results of all these analyses, a SWOT analysis is then compiled to identify strengths, weaknesses, potential threats and opportunities for the selected company. In the conclusion of the thesis, the main findings of the analyses are summarized and recommendations for improving the market position of the company are proposed.
Klíčová slova: Strategic analysis; Porter's five forces model; PESTEL analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 12. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87140/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: