Analýza efektivity PR vybraných filmových festivalů

Název práce: Analýza efektivity PR vybraných filmových festivalů
Autor(ka) práce: Špundová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářská práce je analýza efektivity public relations vybraných festivalů. Pro účely této práce byly vybrány čtyři filmové festivaly Festival francouzského filmu, Festival indického filmu, Eiga-sai a Scandi, jejichž PR bylo analyzováno za rok 2021 a 2022. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů vztahujících se k public relations jako jsou např. media relations nebo tiskové zprávy. Práce odkrývá i problematiku faktorů, které ovlivňují podobu a obsah mediálních výstupů. Závěr teorie je věnován výzkumu médií a jeho nejpopulárnějším metodám. Cílem praktické části je výzkum, který byl proveden kvantitativní obsahovou metodou pomocí databáze mediálních výstupů Anopress. Závěr práce je věnován vyhodnocení hypotéz a zodpovězení výzkumných otázek. Následně došlo ke zhodnocení komunikace PR festivalů s médii a finálnímu srovnání mezi festivaly.
Klíčová slova: kvantitativní obsahová analýza; public relations; filmové festivaly; výzkum médií
Název práce: Analysis of the PR effectiveness of selected film festivals
Autor(ka) práce: Špundová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the bachelor thesis is to analyse the effectiveness of the public relations of selected film festivals. Four film festivals were selected for the purpose of this thesis including French Film Festival, Indian Film Festival, Eiga-sai and Scandi. Their PR was analysed for the years 2021 and 2022. The theoretical part deals with the definition of the basic concepts related to public relations, such as media relations or press releases. The thesis also identifies the factors that influence the form and content of media releases. The conclusion of the theory is devoted to media research and its most popular methods. The aim of the practical part is the research carried out by the quantitative content method using the Anopress media database. The conclusion of the thesis deals with the evaluation of the hypotheses and answers the research questions. The thesis concludes with an overall evaluation of the festivals' PR communication and a comparison between the festivals themselves.
Klíčová slova: film festivals; media reseach; quantitative content analysis; public relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 29. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86518/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: