Employer branding vybrané společnosti

Název práce: Employer Branding vybranej spoločnosti
Autor(ka) práce: Lišková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Chromík, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá Employer Brandingom vo vybranej spoločnosti s cieľom udržať a prilákať najkvalifikovanejšie talenty na trhu práce. Employer Branding sa v posledných rokoch stáva kľúčovou súčasťou tejto spoločnosti, pričom slúži ako nástroj k vytváraniu pozitívneho obrazu zamestnávateľa a jedinečnej identity v externom a internom prostredí. V rámci tejto práce je analyzovaný aktuálny stav Employer Brandingu vo vybranej spoločnosti a jej prístupov k budovaniu silnej zamestnávateľskej značky v očiach zamestnancov s cieľom poskytnúť odporúčania na jej optimalizáciu, prípadné zlepšenie. Na prieskum je využívané dotazníkové šetrenie, ktoré poskytuje dáta o spokojnosti zamestnancov so súčasným Employer Brandingom a jeho procesmi. V práci sú ďalej definované časti procesu Employer Brandingu, využívané spoločnosťou na vytvorenie atraktívneho prostredia pre zamestnancov. Nadväzujúc na to sú v práci definované výzvy a príležitosti, ktorým spoločnosť čelí v súvislosti s aktuálnym stavom Employer Brandingu. Výsledky tejto práce môžu slúžiť ako podklad pre identifikovanie kľúčových krokov k zlepšeniu rozvoja a implementácii efektívnejšieho Employer Brandingu v danej spoločnosti.
Klíčová slova: Komunikačné kanály; Súčasný stav; Zamestnanci; Analýza; Asociácie; EVP; Employer Branding; Kultúra; Odporúčania; Proces; Stratégia; Zlepšenia
Název práce: Employer Branding of chosen company
Autor(ka) práce: Lišková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Chromík, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis main topic is Employer Branding in a selected company with the aim of retaining and attracting the most qualified talents on the job market. Employer Branding has become a key component for this company in recent years, helping it as a tool to create a positive employer image and a unique identity in both external and internal environments. Within this thesis, the current state of Employer Branding in the selected company and its approaches to building a strong employer brand in the eyes of employees are analysed and aimed to provide recommendations for its optimization and potential improvement. A questionnaire survey is used for the survey, providing data on employee satisfaction with the current Employer Branding and its processes. Furthermore, the thesis defines parts of the Employer Branding process used by the company to create an attractive environment for employees. Following this, challenges and opportunities faced by the company regarding the current state of Employer Branding are identified in the thesis. The results of this work can be used as a basis for identifying key steps towards improving the development and implementation of more effective Employer Branding in the company.
Klíčová slova: Analysis; Associations; Culture; Current status; Employees; Communication channels; Employer Branding; EVP; Improvements; Process; Recommendations; Strategy
Název práce: Employer branding vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Lišková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Chromík, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tahle bakalářská práce se zabývá Employer Brandingem ve vybrané společnosti s cílem udržet a přilákat nejkvalifikovanější talenty na trhu práce. Employer Branding se v posledních letech stává klíčovou součástí této společnosti, přičemž slouží jako nástroj k vytváření pozitivního obrazu zaměstnavatele a jedinečné identity v externím a interním prostředí. V rámci tyhle práce je analyzován aktuální stav Employer Brandingu ve vybrané společnosti a její přístupy k budování silné zaměstnavatelské značky v očích zaměstnanců s cílem poskytnout doporučení na její optimalizaci a případné zlepšení. K průzkumu je využíváno dotazníkové šetření, které poskytuje data o spokojenosti zaměstnanců se současným Employer Brandingem a jeho procesy. V práci jsou dále definovány části procesu Employer Brandingu, využívané společností k vytvoření atraktivního prostředí pro zaměstnance. Navazujíc na to jsou v práci definovány výzvy a příležitosti, kterým společnost čelí v souvislosti s aktuálním stavem Employer Brandingu. Výsledky této práce mohou sloužit jako podklad pro identifikaci klíčových kroků k zlepšení rozvoje a implementace efektivnějšího Employer Brandingu v dané společnosti.
Klíčová slova: Analýza; Employer Branding; EVP; Komunikační kanály; Zaměstnanci; Zlepšení; Asociace; Kultura; Doporučení; Proces; Strategie; Současný stav

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 29. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86495/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: