Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)

Název práce: Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)
Autor(ka) práce: Sedláček, Patrik
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na strategii vstupu české firmy Votamax s.r.o. na vybraný zahraniční trh. Cílem této práce je identifikovat nejvhodnější trh pro expanzi společnosti a navrhnout optimální strategii vstupu. Analyzované trhy zahrnují Francii, Dánsko, Chorvatsko, Nizozemsko, Švédsko a Španělsko, přičemž výběr trhu bude proveden na základě skóringového modelu. Práce využívá různé analytické nástroje, jako jsou PESTLE analýza, SWOT analýza a VRIO model, k hodnocení externího a interního prostředí společnosti. Výsledkem této práce je detailní návrh strategie vstupu na vybraný trh, zahrnující nejvhodnější formu vstupu a doporučení strategie pro krátkodobé i střednědobé období, která se skládá také ze specifikace cílového zákazníka, cenové strategie a způsobu distribuce.
Klíčová slova: Internacionalizace; Skóringový model; Strategie vstupu; E-commerce; Export
Název práce: Entry strategy of the Czech company Votamax s.r.o. into a selected market
Autor(ka) práce: Sedláček, Patrik
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the entry strategy of the Czech company Votamax s.r.o. into a selected foreign market. The objective of this work is to identify the most suitable market for the company's expansion and to propose an optimal entry strategy. The analyzed markets include France, Denmark, Croatia, the Netherlands, Sweden, and Spain, with the market selection based on a scoring model. The thesis employs various analytical tools, such as PESTLE analysis, SWOT analysis, and the VRIO model, to evaluate the external and internal environments of the company. The result of this work is a detailed proposal of the entry strategy for the selected market, including the most suitable form of entry and strategy recommendations for the short and medium term, which also comprises the specification of the target customer, pricing strategy, and distribution method.
Klíčová slova: Entry strategy; E-commerce; Scoring model; Export; Internationalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2023
Datum podání práce: 18. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: