Odměňování a řízení benefitů zaměstnanců

Název práce: Odměňování a řízení benefitů zaměstnanců
Autor(ka) práce: Novakovičová, Diana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší vnímání benefitů a odměňování mezi generací Y a generací Z. Výzkum se zaměřuje na identifikaci hlavních rozdílů a podobností v preferencích těchto dvou generací, jak z hlediska finančních, tak nefinančních benefitů. Praktická část práce zahrnuje kvantitativní analýzu výsledků online dotazníkového šetření mezi zaměstnanci generací Y a Z. Na základě získaných dat jsou formulována doporučení pro zaměstnavatele, jak efektivně přizpůsobit své strategie odměňování a benefitů specifickým potřebám jednotlivých generací. Výsledky mohou přispět ke zlepšení motivace a spokojenosti zaměstnanců, a tím i k posílení konkurenceschopnosti organizací na trhu práce.
Klíčová slova: Odměňování; Generace Y a Z; Zaměstnanecké benefity
Název práce: Remuneration and management of employee benefits
Autor(ka) práce: Novakovičová, Diana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is to determine the differences in perceptions of benefits and remuneration between Generation Z and Generation Y. The research focuses on identifying the main differences and similarities in the preferences of these two generations, both in terms of financial and non-financial benefits. The practical part of the thesis includes a quantitative analysis of the results of an online questionnaire survey conducted among employees of Generations Y and Z. Based on the collected data, recommendations are formulated for employers on how to effectively adjust their remuneration and benefits strategies to the specific needs of each generation. The findings can contribute to improving employee motivation and satisfaction, thereby enhancing the competitiveness of organizations in the labor market.
Klíčová slova: Remuneration; Generation Y and Z; Employee benefits

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2023
Datum podání práce: 27. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: