Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení

Název práce: Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Autor(ka) práce: Horňáková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje online komunikační strategii společnosti Starbucks Česká republika na sociálních sítích Instagram a TikTok. Současný přístup značky k online platformám je analyzován a doplněn dotazníkovým šetřením s cílem zjistit, jak zákazníci společnosti vnímají její komunikační strategii. Celkový postoj organizace k digitálnímu prostředí je v závěru práce zhodnocen a doplněn o možné inovativní a efektivní kroky určené k budoucímu zlepšení.
Klíčová slova: Sociální sítě; Instagram; TikTok; Komunikační strategie; Starbucks; Marketing na sociálních sítích; Influencer marketing; Algoritmy; Příspěvky; Analytické nástroje
Název práce: Analysis of Starbucks' communication strategy on selected social networks and suggestions for improvement
Autor(ka) práce: Horňáková, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the online communication strategy of Starbucks Czech Republic on social networks Instagram and TikTok. The brand's current approach to the online platforms is analysed and supplemented with a questionnaire survey, in order to determine the perception of the company's customers of its communication strategy. The overall attitude of the organization towards the digital environment is evaluated at the end of the thesis and complemented with possible innovative and effective steps designed for future improvement.
Klíčová slova: Instagram; TikTok; Social networks; Influencer marketing; Starbucks; Social media marketing; Communication strategy; Algorithms; Posts; Analytics tools

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2023
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 3. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85345/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: