Strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh

Název práce: Strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Musil, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V dnešní globalizované době je pro společnosti čím dál tím více atraktivní vstupovat na zahraniční trhy. Tato bakalářská práce je zaměřena na určení strategie vstupu firmy ODOUR, s.r.o. na zahraniční trh. Hlavním cílem této práce je zhodnotit, zda je společnost připravena vstoupit na nový trh, vybrat konkrétní zahraniční trh společně s vhodnou formou vstupu. Práce se opírá o teoretickou část, ve které je popsána VRIO analýza, Porterův model pěti sil a PEST analýza. V praktické části je představena společnost ODOUR, s.r.o., popsána její historie a současný stav a charakterizovány její služby a výrobky. Následně obsahuje dvě SWOT analýzy a výběr cílového trhu pomocí vícestupňového výběrového procesu a skóringového modelu. V neposlední řadě je uvedeno doporučení pro společnost a limitace práce.
Klíčová slova: VRIO analýza; zahraniční trh; SWOT analýza; skóringový model; pět Porterových sil; pachové ohradníky ; akreditovaná laboratoř
Název práce: The entry strategy of ODOUR, s.r.o. to foreign market
Autor(ka) práce: Musil, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Čajka, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In today's globalized world, it is increasingly attractive for companies to enter foreign markets. This bachelor thesis focuses on determining the entry strategy of ODOUR, s.r.o. into foreign market. The main objective of this thesis is to evaluate whether the company is ready to enter a new market and select a specific foreign market along with the appropriate form of entry. The thesis is based on the theoretical part in which VRIO analysis, Porter's five forces model, and PEST analysis are described. The practical part introduces ODOUR, s.r.o., describes its history and current status, and characterizes its services and products. It then includes two SWOT analyses and target market selection using a multi-stage selection process and a scoring model. Finally, recommendations for the company and limitations of the thesis are presented.
Klíčová slova: VRIO analysis; foreign market; SWOT analysis; scoring model; 5 porter forces; odour fences ; accredited laboratory

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2023
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 4. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84987/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: