Československé značky a ich vnímanie

Název práce: Československé značky a ich vnímanie
Autor(ka) práce: Bajteková, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Predkladaná diplomová práca skúma a porovnáva vnímanie vybraných československých značiek (Kofola, Škoda, Baťa) slovenskými a českými respondentmi. Práca čiastkovo skúma a porovnáva aj vnímanie Slovenska, Českej republiky a českých a slovenských značiek. V teoretickej časti práca približuje koncepty súvisiace so značkami a ich hodnotou, typy pozicioningu spotrebiteľskej kultúry, kultúrnu identitu spotrebiteľa, no aj efekt zeme pôvodu a nostalgiu.
Klíčová slova: československé značky; vnímanie značiek; Kofola; Škoda; Baťa
Název práce: Československé značky a ich vnímanie
Autor(ka) práce: Bajteková, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Předkládaná diplomová práce zkoumá a porovnává vnímání vybraných československých značek (Kofola, Škoda, Baťa) slovenskými a českými respondenty. Práce také zkoumá a porovnává i vnímání Slovenska, České republiky a českých a slovenských značek. V teoretické části práce přibližuje koncepty související se značkami a jejich hodnotou, typy pozicioningu spotřebitelské kultury, kulturní identitu spotřebitele, ale i efekt země původu a nostalgii.
Klíčová slova: vnímání značek; Kofola; Škoda; Baťa; československé značky
Název práce: Czechoslovak brands and their perception
Autor(ka) práce: Bajteková, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The presented diploma thesis examines and compares the perception of selected Czechoslovak brands (Kofola, Škoda, Baťa) by Slovak and Czech respondents. The work partially examines and compares the perception of Slovakia, the Czech Republic and Czech and Slovak brands. In the theoretical part, the work approaches concepts related to brands and their value, types of positioning of consumer culture, cultural identity of the consumer, but also the effect of the country of origin and nostalgia.
Klíčová slova: perception of brands; Kofola; Škoda; Baťa; Czechoslovak brands

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 2. 2023
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: