Tvorba Strategie Ambasadorů Značky pro Propagaci Českých Vysokých Škol mezi Mezinárodními Studenty

Název práce: Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
Autor(ka) práce: Jankotová, Sandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: San José Iglesias, Rafael
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master’s thesis examines the use and implementation of brand ambassadors in the internationalization efforts of Czech universities. With the widespread use of social media among prospective students, a brand ambassador program has the potential to promote universities among international applicants. Despite its potential, its adoption remains limited in the Czech higher education environment, and challenges in its management, such as lack of financial resources and insufficient personnel capacity persist. The thesis explores the experiences of universities and brand ambassadors of the Study in Czechia initiative, and evaluates the international students' opinions on university brand ambassador programs, their online communications usage, and social media content of interest. Based on the results, the thesis proposes a set of recommendations for the design and implementation of a brand ambassador program at Czech universities.
Klíčová slova: brand ambassador; brand ambassador program; Czech higher education; international student; university branding
Název práce: Tvorba Strategie Ambasadorů Značky pro Propagaci Českých Vysokých Škol mezi Mezinárodními Studenty
Autor(ka) práce: Jankotová, Sandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: San José Iglesias, Rafael
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce zkoumá využití a implementaci ambasadorů značky v rámci internacionalizačních snah českých univerzit. Vzhledem k rozsáhlému používání sociálních sítí mezi možnými budoucími studenty má program ambasadorů značky potenciál propagovat univerzity mezi mezinárodními uchazeči. Navzdory tomuto potenciálu zůstává jeho osvojení v českém vysokoškolském prostředí omezené a v jeho řízení přetrvávají výzvy, jako je nedostatek finančních zdrojů a nedostatečná personální kapacita. Práce zkoumá zkušenosti univerzit a ambasadorů značky iniciativy Study in Czechia a hodnotí názory mezinárodních studentů na univerzitní programy ambasadorů značky, jejich využívání online komunikačních kanálů a obsah, který je na sociálních sítích zajímá. Na základě výsledků výzkumu práce navrhuje soubor doporučení pro design a implementaci programu ambasadorů značky na českých univerzitách.
Klíčová slova: program ambasadorů značky; české vysokoškolské vzdělávání; mezinárodní student; univerzitní branding; ambassador značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2023
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: