Intence dospělých nechat se očkovat proti klíšťové meningoencefalitidě v kontextu marketingové komunikační strategie

Název práce: Intence dospělých nechat se očkovat proti klíšťové meningoencefalitidě v kontextu marketingové komunikační strategie
Autor(ka) práce: Svačina, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pažitný, Peter
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá ochotou se nechat očkovat proti klíšťové me-ningoencefalitidě, též klíšťové encefalitidě. Hlavním cílem práce je porozumět postojům a motivům ochoty jedinců od 35 let věku nechat se očkovat proti klíš-ťové meningoencefalitidě (KME) v souvislosti s nastavením marketingové ko-munikační strategie farmaceutické společnosti tak, aby bylo efektivně dosaženo cílů takové společnosti, a zároveň tedy stanovit doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace, co do komunikačního mixu, tak i jejího obsahu. V práci je využitá metoda polostrukturovaných hloubkových rozhovorů a dále kvalitativní i kvantitativní obsahová analýza reklamních sdělení. Výsledky pro-vedeného výzkumu ukázaly možné kritické oblasti s vlivem na ochotu se nechat očkovat proti klíšťové encefalitidě. Na základě těchto výsledků byly stanoveny doporučení.
Klíčová slova: Očkování proti klíšťové encefalitidě; Health Belief Model; health marketing; marketingová komunikační strategie; reklama
Název práce: Intention of adults to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis in context of marketing communication strategy
Autor(ka) práce: Svačina, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pažitný, Peter
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on willingness to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis. The main goal of this thesis is to understand attitudes and motives of 35 years and older adults‘ willingness to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis (TBE) in context of pharmaceutical company‘s marketing communication strategy settings so the goals of such company are reached effectively and thus to determine a set of recommendations to optimize marketing communication from both marketing communication mix and content perspective. Semi-structured in-depth interview and qualitative and quantitative content analysis research methods are used in this thesis. The results of the research showed potential critical areas with influence on willingness to get vaccinated against Tick-Borne Encephalitis. A set of recommendations was determined based on these results.
Klíčová slova: Vaccination against Tick-Borne Encephalitis; Health Belief Model; health marketing; marketing communication strategy; advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2021
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: