Využití dárkových poukazů v brafittingovém obchodu

Název práce: Využití dárkových poukazů v brafittingovém obchodu
Autor(ka) práce: Hrušková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Závodná, Lucie Sára
Oponenti práce: Vašíčková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je ověření hypotéz a popis zákaznického vztahu k dárkovým poukazům. Práce zkoumá přístup k nákupu, darování a uplatňování takových voucherů, a to pomocí tří nástrojů – dotazníkového šetření, vyhodnocení dat získaných z interních systémů společnosti a provedení experimentu s výší slevy a otázkou, jak tato motivuje zákazníky k nákupu. Všechny tyto metody jsou použity a zkombinovány ve vyhodnocování formulovaných hypotéz, které vychází z dříve provedených zahraničních studií. Hypotézy jsou následně vyhodnoceny pomocí statistických metod. Práce se také zabývá porovnáním reálných dat a názorů zákazníků na dobu uplatňování poukazů, na vztah k přijetí hotovosti či poukazu a jejich odůvodnění. Práce slouží zároveň jako podklad pro realizaci skutečných změn ve společnosti, která poskytla interní data.
Klíčová slova: Hotovost; Dar; Poukaz; Hodnota; Maloobchod
Název práce: Use of gift vouchers in the brafitting store
Autor(ka) práce: Hrušková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Závodná, Lucie Sára
Oponenti práce: Vašíčková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this paper is to test the hypotheses and describe the customer relationship with gift vouchers. The thesis examines attitudes towards purchasing, gifting and redeeming such vouchers using three instruments - a questionnaire survey, an evaluation of data collected from the company's internal systems and an experiment on the amount of discount and how it motivates customers to purchase. All these methods are used and combined in the evaluation of the formulated hypotheses, which are based on previously conducted foreign studies. The hypotheses are then evaluated using statistical methods. The thesis also deals with the comparison of real data and customers' opinions on the time of voucher application, their attitude towards receiving cash or voucher and their justification. The thesis also serves as a basis for implementing real changes in the company that provided the internal data.
Klíčová slova: Gift; Voucher; Cash; Value; Retail business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2024
Datum podání práce: 30. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: