Analýza dosavadního využití vybraných online marketingových nástrojů a doporučení pro jeho optimalizaci

Název práce: Analýza dosavadního využití vybraných online marketingových nástrojů a doporučení pro jeho optimalizaci
Autor(ka) práce: Harvalík, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je věnována online marketingu a jeho rostoucímu významu. Jsou podrobně popsány vybrané nástroje online marketingu, které jsou v praxi využívány sledovaným podnikem a dále jsou v teoretické části práce zmíněny faktory ovlivňující úspěšnost marketingové komunikace. Praktická část práce je věnována podrobné analýze dosavadní marketingové komunikace společnosti, dále je provedena identifikace odlišností od doporučované nejlepší praxe. Na základě zjištěných rozdílů jsou formulována doporučení pro optimalizaci.
Klíčová slova: E-commerce; e-shop; online marketing; Google Analytics; účinnost; konverze; optimalizace
Název práce: 103 / 5 000 Analysis of the current use of selected online marketing tools and recommendations for its optimization
Autor(ka) práce: Harvalík, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is devoted to online marketing and its growing importance. Selected online marketing tools that are used in practice by the monitored company are described in detail, and factors affecting the success of marketing communication are also mentioned in the theoretical part of the thesis. The practical part of the thesis is devoted to a detailed analysis of the current marketing communication in the company, and the identification of differences from the recommended best practice is performed. Based on the identified differences, recommendations for optimization are formulated.
Klíčová slova: E-commerce; conversion; optimization; e-shop; online marketing; Google Analytics; efficiency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2019
Datum podání práce: 1. 7. 2024
Datum obhajoby: 20. 8. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70871/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: