Návrh online marketingové strategie pro značku franco bene se zaměřením na SEO

Název práce: Návrh online marketingové strategie pro značku franco bene se zaměřením na SEO
Autor(ka) práce: Váchová, Nicole
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komplexní marketingovou online strategii pro internetový obchod francobene.cz se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a zabývá se nejen optimalizací webů pro vyhledávače, ale také dalšími klíčovými marketingovými kanály jako jsou webové stránky, PPC reklamy, sociální sítě a email marketing. Praktická část navazuje na teoretická východiska a zahrnuje čtyři stěžejní analýzy, které identifikují aktuální nedostatky. Hlavním přínosem práce je návrh uceleného souboru marketingových doporučení, jejichž implementace by měla výrazně zlepšit konkurenční postavení značky franco bene a přispět k jejímu růstu v nadcházejících letech.
Klíčová slova: Marketingová strategie; SEO; optimalizace pro vyhledávače; digitální marketing
Název práce: Design of online marketing strategy for brand franco bene with a focus on SEO
Autor(ka) práce: Váchová, Nicole
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to suggest a comprehensive online marketing strategy for online store francobene.cz with a focus on search engine optimization. The theoretical part is based on professional literature and deals not only with search engine optimization, but also with other key marketing channels such as websites, PPC ads, social networks and email marketing. The practical part builds on the theoretical background and includes four key analyses that identify current shortcomings. The main contribution of the thesis is the proposal of a comprehensive set of marketing recommendations, the implementation of which should significantly improve the competitive position of the brand franco bene and contribute to its growth in the following years.
Klíčová slova: SEO; search engine optimization; digital marketing ; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2024
Datum podání práce: 18. 8. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: