Analýza inovací firmy Portu v kontextu investičního chování vysokoškolských studentů

Název práce: Analýza inovací firmy Portu v kontextu investičního chování vysokoškolských studentů
Autor(ka) práce: Maršík, Aleš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Raška, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce zkoumá, jak inovace v investičních službách zavedené firmou Portu odpovídají očekáváním a preferencím vysokoškolských studentů v České republice. Hlavním cílem je prozkoumat soulad inovací firmy s potřebami vysokoškolských studentů a jak jsou tyto inovace vnímány v kontextu jejich investičního chování. Práce kombinuje kvalitativní rozhovor s analytikem společnosti a kvantitativní dotazníkové šetření, aby poskytla ucelený pohled na interakci mezi studentskými preferencemi a firemními strategiemi. Výsledky ukazují, že Portu efektivně integruje zpětnou vazbu a zahraniční trendy do svých produktů, což dobře koresponduje s očekáváními studentů, zejména v oblastech dostupnosti a edukace. Tato práce dále identifikuje komunikační strategie a preferované investiční kanály, které vyhovují potřebám mladých investorů.
Klíčová slova: Investice; Inovace v investování; Investiční chování vysokoškolských studentů; Portu
Název práce: Analysis of company Portu's innovations in the context of investment behavior of university students
Autor(ka) práce: Maršík, Aleš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Raška, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines how innovations in investment services introduced by the company Portu correspond to the expectations and preferences of university students in the Czech Republic. The main goal is to explore the alignment of the company's innovations with the needs of university students and how these innovations are perceived in the context of their investment behavior. The work combines a qualitative interview with a company analyst and a quantitative survey to provide a comprehensive view of the interaction between student preferences and corporate strategies. The results show that Portu effectively integrates feedback and international trends into its products, which corresponds well with the expectations of students, especially in areas of accessibility and education. This work further identifies communication strategies and preferred investment channels that meet the dynamic needs of young investors.
Klíčová slova: Innovations in investing; Investment behavior of university students; Investments; Portu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 1. 2024
Datum podání práce: 19. 8. 2024
Datum obhajoby: 9. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/88520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: