Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR

Název práce: Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR
Autor(ka) práce: Jílková, Nikol
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vlasák, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce zkoumá aktuální vnímání značky Škoda českými zákazníky. Hlavním cílem této práce je analyzovat jejich postoje k této značce a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení pro zlepšení vnímání značky Škoda. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy související se značkou, spotřebitelem, jeho spotřebním chováním a marketingovým výzkumem. Následně je popsána metodologie práce, která kombinuje kvalitativní a kvantitativní výzkumné metody. Praktická část se zaměřuje na analýzu automobilového trhu v České republice, poskytuje detailní popis značky Škoda a prezentuje výsledky vlastních výzkumů zaměřených na vnímání značky Škoda. Závěr práce se věnuje celkovému zhodnocení značky Škoda na základě zjištěných poznatků, a s nimi spojené doporučení, která mohou být přínosem pro společnost Škoda Auto.
Klíčová slova: vnímání značky; Škoda; marketingový výzkum; značka
Název práce: Current perception of the Škoda brand by customers from the Czech Republic
Autor(ka) práce: Jílková, Nikol
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vlasák, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines the current perception of the Škoda brand by Czech customers. The main objective of this thesis is to analyse their attitudes towards the brand and, based on the information found, to propose recommendations for improving the perception of the Škoda brand. The theoretical part of the thesis defines key concepts related to the brand, consumer, their consumption behaviour and marketing research. Subsequently, the methodology of the thesis is described, which combines qualitative and quantitative research methods. The practical part focuses on the analysis of the automotive market in the Czech Republic, provides a detailed description of the Škoda brand and presents the results of own research focused on the perception of the Škoda brand. The thesis concludes with an overall assessment of the Škoda brand based on the findings, and associated recommendations that can benefit Škoda Auto.
Klíčová slova: brand perception; marketing research; brand; the Škoda brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2024
Datum podání práce: 21. 8. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: